Ultimi sviluppi in batterie à statu solidu da e 10 principali cumpagnie mundiali di ioni di litiu
In u 2024, u paisaghju di a cumpetizione mundiale per e batterie elettriche hà cuminciatu à piglià forma. I dati publichi publicati u 2 di lugliu rivelanu chì l'installazione mundiale di batterie elettriche hà righjuntu un totale di 285,4 GWh da ghjennaghju à maghju di questu annu, ciò chì rapprisenta una crescita di u 23% annantu à l'annu precedente.
E prime dece cumpagnie in a classifica sò: CATL, BYD, LG Energy Solution, SK Innovation, Samsung SDI, Panasonic, CALB, EVE Energy, Guoxuan High-Tech, è Xinwanda. E cumpagnie di batterie cinesi cuntinueghjanu à occupà sei di e prime dece pusizioni.
Trà elle, l'installazioni di batterie di putenza di CATL anu righjuntu 107 GWh, chì rapprisentanu u 37,5% di a quota di mercatu, assicurendu a pusizione di punta cù un vantaghju assulutu. CATL hè ancu l'unica cumpagnia in u mondu à superà i 100 GWh d'installazioni. L'installazioni di batterie di putenza di BYD anu righjuntu 44,9 GWh, classificandosi secondu cù una quota di mercatu di u 15,7%, chì hè aumentata di 2 punti percentuali paragunatu à i dui mesi precedenti. In u campu di e batterie à statu solidu, a roadmap tecnologica di CATL si basa principalmente nantu à a cumbinazione di materiali à statu solidu è sulfuri, cù l'obiettivu di ottene una densità energetica di 500 Wh/kg. Attualmente, CATL cuntinueghja à investisce in u campu di e batterie à statu solidu è prevede di ottene una pruduzzione à piccula scala da u 2027.
In quantu à BYD, e fonti di u mercatu indicanu ch'elli puderanu aduttà una roadmap tecnologica custituita da catodi ternari (cristalli singuli) à altu cuntenutu di nichel, anodi à basa di siliciu (bassa espansione) è elettroliti sulfurati (alogenuri cumposti). A capacità di a cella pò superà i 60 Ah, cù una densità di energia specifica di massa di 400 Wh/kg è una densità di energia volumetrica di 800 Wh/L. A densità di energia di u paccu di batterie, chì hè resistente à a perforazione o à u riscaldamentu, pò superà i 280 Wh/kg. U calendariu di a pruduzzione di massa hè più o menu listessu chè quellu di u mercatu, cù una pruduzzione à piccula scala prevista per u 2027 è a prumuzione di u mercatu per u 2030.
LG Energy Solution avia previstu prima u lanciu di batterie à statu solidu à basa d'ossidu per u 2028 è di batterie à statu solidu à basa di sulfuru per u 2030. L'ultimu aghjurnamentu mostra chì LG Energy Solution hà per scopu di cummercializà a tecnulugia di batterie à rivestimentu seccu prima di u 2028, ciò chì puderia riduce i costi di pruduzzione di batterie di u 17%-30%.
SK Innovation prevede di compie u sviluppu di batterie à statu solidu cumposite d'ossidu polimericu è batterie à statu solidu à sulfuru da u 2026, cù l'industrializazione prevista per u 2028. Attualmente, stanu creendu un centru di ricerca nantu à e batterie in Daejeon, Chungcheongnam-do.
Samsung SDI hà annunziatu pocu fà u so pianu per inizià a pruduzzione di massa di batterie à statu solidu in u 2027. U cumpunente di a batteria nantu à quale stanu travagliendu ghjunghjerà à una densità energetica di 900 Wh/L è averà una durata di vita finu à 20 anni, permettendu una carica di l'80% in 9 minuti.
Panasonic avia collaboratu cù Toyota in u 2019, cù l'obiettivu di fà passà e batterie à statu solidu da a fase sperimentale à l'industrializazione. E duie cumpagnie anu ancu creatu una impresa di batterie à statu solidu chjamata Prime Planet Energy & Solutions Inc. Tuttavia, ùn ci sò stati altri aggiornamenti per u mumentu. Eppuru, Panasonic avia annunziatu prima piani in u 2023 per inizià a pruduzzione di batterie à statu solidu prima di u 2029, principalmente per l'usu in veiculi aerei senza pilotu.
Ci sò poche nutizie recenti riguardu à i progressi di CALB in u campu di e batterie à statu solidu. In u quartu trimestre di l'annu scorsu, CALB hà dichjaratu à una cunferenza di partenarii mundiali chì e so batterie semi-solidu seranu installate in i veiculi di una marca straniera di lussu in u quartu trimestre di u 2024. Queste batterie ponu ghjunghje à una autonomia di 500 km cù una carica di 10 minuti, è a so autonomia massima pò ghjunghje à 1000 km.
U direttore aghjuntu di l'Istitutu Centrale di Ricerca di EVE Energy, Zhao Ruirui, hà rivelatu l'ultimi sviluppi in e batterie à statu solidu in ghjugnu di questu annu. Hè statu signalatu chì EVE Energy seguita una roadmap tecnologica chì incorpora elettroliti à statu solidu di sulfuri è alogenuri. Anu previstu di lancià batterie cumpletamente à statu solidu in u 2026, inizialmente cuncentrandosi nantu à i veiculi elettrici ibridi.
Guoxuan High-Tech hà digià publicatu a "Batteria Jinshi", una batteria cumpleta à statu solidu chì impiega elettroliti sulfurati. Hà una densità energetica finu à 350 Wh/kg, superendu e batterie ternarie tradiziunali di più di u 40%. Cù una capacità di pruduzzione semi-solidu di 2 GWh, Guoxuan High-Tech hà u scopu di realizà testi à piccula scala in veiculu di a batteria Jinshi cumpleta à statu solidu in u 2027, cù l'ubbiettivu di ottene una pruduzzione di massa da u 2030 quandu a catena industriale serà ben stabilita.
Xinwanda hà fattu a so prima divulgazione publica dettagliata di i progressi in e batterie à statu solidu cumplete in lugliu di questu annu. Xinwanda hà dichjaratu chì, per via di l'innuvazione tecnologica, prevede di riduce u costu di e batterie à statu solidu à basa di polimeri à 2 yuan/Wh da u 2026, chì hè vicinu à u costu di e batterie tradiziunali à ioni di litiu. Anu previstu di ottene una pruduzzione di massa di batterie à statu solidu cumplete da u 2030.
In cunclusione, e dece principali cumpagnie mundiali di ioni di litiu stanu sviluppendu attivamente batterie à statu solidu è facendu progressi significativi in questu duminiu. CATL hè in testa cù a so attenzione à i materiali à statu solidu è sulfuri, cù l'obiettivu di una densità energetica di 500 Wh/kg. Altre cumpagnie cum'è BYD, LG Energy Solution, SK Innovation, Samsung SDI, Panasonic, CALB, EVE Energy, Guoxuan High-Tech è Xinwanda anu ancu e so rispettive roadmap tecnologiche è tempi per u sviluppu di batterie à statu solidu. A corsa per e batterie à statu solidu hè iniziata, è queste cumpagnie stanu sforzendu per ottene a cummercializazione è a pruduzzione di massa in l'anni à vene. Si prevede chì avanzamenti è scoperte eccitanti rivoluzioneranu l'industria di l'accumulazione di energia è stimuleranu l'adozione diffusa di batterie à statu solidu.
Data di publicazione: 22 di lugliu di u 2024